Pages

header 2



Friday, April 27, 2012

Latest News before the Weekend / Последни новини преди уикенда

I am waiting the long weekend now. We will have four lovely Spring days to enjoy and relax.
I need some relax as I had a big opening of my etsy shop. Ok, it was big, just for me - a big step ahead I hope:) If you are curious and want to support me, you are welcome to my shop for knitted and crocheted accessories and decoration LikeFreja . The button is first in the right section. 

If you have spare time and love Pinterest, you are welcome to follow . I put a button. 
Pinterest is astonishing place for people that like visual stimuli and information and news in pictures. Join and enjoin. I get a lot of inspiration from there and I pin frequently things my eye love.

Have great weekend!

Чакам дългия уикенд. Ще се насладим на четири хубави пролетни дни за почивка. Имам нужда от такава, защото тъкмо мина голямото откриване на магазина ми в Etsy. Ок, беше голямо за мен, голяма крачка напред, надявам се. Ако сте любопитни или искате да ме подкрепите, заповядайте в LikeFreja - магазин за плетени аксесоари и декорация. Има бутонче горе в дясно.

Ако имате свободно време и обичате Pinterest, сте поканени да ме следвате там. Сложих бутон Follow me.
Pinterest е удивително място за хора, които обичат визуални стимули и информация и новини в картинки. Присъединете се и се забавлявайте. Аз получавам много вдъхновение от там и пинвам редовно каквото ми хване окото:)

 Хубав дълъг уикенд!






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...